reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Kopernická

Jana Kopernická

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skalopevná optimistka. Lemur. Zoznam autorových rubrík:  stalo safilozofické okienkolistáreňdialógytam kdesinezaradenévraj poézia

reklama

listáreň

Milá pani Dedko Mrázová

Jana Kopernická

Milá pani Dedko Mrázová

Prišiel za mnou ocino. Vysmiaty, s trochu pokrčenou obálkou v ruke a bez slov mi ju podal. Sedeli sme dvaja s úsmevmi od ucha k uchu a hľadeli na kúsok papiera...

  • 12. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 272x
  • 3
List po rozlúčke

Jana Kopernická

List po rozlúčke

Ahoj babi, odišla si, a ja som Ti nestihla povedať ako Ťa mám rada. Možno som sa bála, že keď to urobím, odídeš skôr. A možno som len nechcela veriť tomu, že Ťa už neuvidím a neobjímem inde ako v nemocničnej izbe. Neverila som tomu, že Ťa už neuvidím sedieť v kresle pred pekelne hlasno kričiacim televízorom, či s knihou Ericha von Dänikena v rukách... ale už neuvidím... a predsa sa teraz usmievam...

  • 2. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu