reklama

Presťahovaná na dobu neurčitú

Viacerí známi sa ma pýtali, prečo už nepíšem na SMEčkový blog. Nevykašľala som sa na to, blogovanie ma baví. Jednoducho som to riskla a presťahovala som sa mimo blogerskej komunity na blog.kopernicka.sk . Jasné, číta ma zatiaľ menej ľudí ako tu, ale celkom sa mi tam páči. Skúšala som písať zároveň na oba a tematicky to oddeliť, akosi však začalo pribúdať viac príspevkov na blog číslo dva . Nájdete ma teda tam. Na dobu neurčitú. Návrat nevylučujem :) Aktualizované 10.1.2009

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jana Kopernická

Jana Kopernická

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skalopevná optimistka. Lemur. Zoznam autorových rubrík:  stalo safilozofické okienkolistáreňdialógytam kdesinezaradenévraj poézia

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu