reklama

Mám ti klamať, alebo chceš vedieť pravdu?

Nepamätám si už, kedy som prestala veriť tomu, že vianočné darčeky nosí Dedo Mráz a mamka nezostáva v kuchyni len preto, aby mu otvorila balkónove dvere. Nepamätám si už, kedy som prestala veriť tomu , že detičky nosí rodičom bocian zabalené v peknom batôžteku, a že keď sa majú dvaja radi, bábätko budú mať hneď ako budú chcieť. Nepamätám si už, kedy som prestala veriť tomu, že ak sedím na zemi a niekto ma prekročí, prestanem rásť. Nepamätám si už, kedy som prestala veriť tomu, že všetci ktorých mám rada a dala by som za nich ruku do ohňa, sú moji priatelia... ale pamätám si, ako to bolelo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Sú ľudia, pre ktorých by som urobila všetko na svete. Vždy som bola ochotná vzdať sa kvôli nim všetkych plánov, stáť pri nich keď ma potebovali. Mala som pocit, že do mňa vkladajú svoju dôveru, verila som im. Vymýšľala som pre nich stretnutia, aktivity, výlety. Občas som im len tak zavolala, ako sa majú... a bolo to fajn...

Stalo sa však niečo, čo môj život na dva mesiace zastavilo. Stála som a zrazu som videla všetko inak. Cítila som, kto stojí pri mne a komu doteraz len vyhovovalo, že ho občas podopriem. Zistila som, čo je ozajstné priateľstvo. Pochopila som, čo je skutočná láska.

Sedím a premýšľam, či zavolám. Má prázdniny, je doma a už mesiac sa neozvala. Nechcem byť po tisícikrát tá prvá. Asi len nechcem opäť počuť to staré známe: "Ahoooj, ty ešte žiješ? Čo si sa tak dlho neozvala?" Asi už nevládzem hrať sa na pieskovisku intríg a so zaviazanými očami čo najdôveryhodnejšie interpretovať svoju rolu odpúšťajúceho dobráka...

...život mi kruto odviazal
šatku z dúhových očí
slnko ma páli, bolí to,
na rovnú zem zrazu skočiť...

Hádam každý tvrdí, že chce vedieť pravdu a nechce celý život žiť v klamstve... aj keď to občas tak sakramentsky bolí, otvoriť oči... ale asi to stojí za to... a život ide ďalej... a bude ešte krajší...

Jana Kopernická

Jana Kopernická

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skalopevná optimistka. Lemur. Zoznam autorových rubrík:  stalo safilozofické okienkolistáreňdialógytam kdesinezaradenévraj poézia

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu