reklama

"Poďme sa hrať na život"

Keď som bola malá, túžila som sa stať učiteľkou. Odniesol si to, kto iný, ako moja mladšia sestra. Povinne namašírovala na stoličku, otvorila zošit a sledovala moje výklady. Malá tabuľka a fixky, knihy, zošity, žiacka knižka. Matika, písmenká, zvieratká, pečiatky na stranách s domácimi úlohami. Spoločne sme si však obľúbili inú hru. Pamätám si, ako som navrhovala: Dankáááá, poďme sa hrať na život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Izba sa zrazu premenila na malé mestečko. Sestra sa zabývala v poschodovej posteli, alebo v domčeku ohradenom leporelom. Navštevovala kurzy, chodila do večernej školy, vyberala si brigády v pracovnej agentúre. Požičiavala si knihy a časopisy v knižnici, nakupovala, chodila do reštaurácie (občas sme si vyrobili jedálny a nápojový lístok korenšpondujúci s aktuálnym obsahom chladničky), absolvovala rôzne imaginárne dovolenky a výlety. Neoddeliteľnou súčasťou boli "hračkárske" peniaze a rôzne preukazy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedávno som v jednej knižke objavila "Poukaz na trojdňový pobyt v Tatrách" v hodnote 60 korún. Smiali sme sa a spomínali, ako sme sa dokázali od rána do večera hrať. Hrať na to, že žijeme "dospelácky život".

Dnes sa už nehráme. Žijeme. Tešíme sa, frfleme, chápeme sa, hádame. Máme odlišné názory, záujmy, odlišný štýl života. Iba občas sa zastavíme v behu v realite.

Asi navrhnem, aby sme si dnes večer urobili kakao a zahrali si človeče...

Jana Kopernická

Jana Kopernická

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skalopevná optimistka. Lemur. Zoznam autorových rubrík:  stalo safilozofické okienkolistáreňdialógytam kdesinezaradenévraj poézia

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu