reklama

Dva lístky do raja

- Dobrý deň.  Prosím si dva lístky.  Do raja.  So študentskou zľavou. -  To obaja?  Máte preukaz? A či... -  Nech sa páči -  Ďakujem.  Hneď sa na to pozriem, čo sa o vás dozviem.  Takže, dvakrát dvadsaťštyri, keby ste mi zaplatili. -  Nech sa páči, milá pani. -  Dorazíte na svitaní. A tu máte výdavok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

- Ďakujem vám, dovidenia.
- Šťastnú cestu. Všetci vedia?
 Za posledným rohom.
 Treba vám dať zbohom.
- Všetci vedia, zlatá pani, všetkým sme to povedali.
 Neprídu nám zamávať...
- Tak to mi je ľúto slečna...
- ...pani...
- ...pani. A čo že ste obaja, vybrali sa do raja?
- Hľadať, čo tu nenájdete... v tomto našom dnešnom svete...
- Takže, vari utekáte?
- Keď sa takto pozeráte... Asi máte trochu pravdu. A čakáme dobrodružstvo.
- Dobrodružstvo? Adrenalín? Vari šťastie, mier a lásku...
- Ale choďťe... Tuná dolu, držíme sa na povrázku.
 Pekne jeden druhého.
 Každý musí držať krok, dodržiavať poriadok,...
- Myslíte, že tam je iné?
- Vyskúšame, uvidíme.
- Ale cesty nazad niet.
 Už sa nedá vrátiť.
- Ani pobyt skrátiť? Dovolenka? Návšteva?
- Veruže nie, mladá pani. Na ceste späť
 dňom i nocou
 svieti iba červená.
- A keď budem smutná?
 Keď mi niekto bude chýbať?
- Zabudnete... časom...
- Desíte ma, milá pani. Napĺňate strachom.
- Prepáčte mi, chcela som vás varovať.
 O päť minút vám to ide.
- To už? A čo rozlúčka?
- Je to váš vlak, vybrali ste.
 Keď zmeškáte, nepočká.
- Keď ja neviem, začínam sa trochu báť.
- Pomýšľate na návrat?
- Áno, radšej poďme domov.
 Nechcem odísť naveky.
- Rada som vás presvedčila.
 Vyzujte si návleky.

Jana Kopernická

Jana Kopernická

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skalopevná optimistka. Lemur. Zoznam autorových rubrík:  stalo safilozofické okienkolistáreňdialógytam kdesinezaradenévraj poézia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu