reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Kopernická

Jana Kopernická

Bloger 
  • Počet článkov:  108
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skalopevná optimistka. Lemur. Zoznam autorových rubrík:  stalo safilozofické okienkolistáreňdialógytam kdesinezaradenévraj poézia

reklama

stalo sa

Výťah jazdí a suseda chce pusu

Jana Kopernická

Výťah jazdí a suseda chce pusu

Existujú veci, situácie a ľudia, ktorí mi napriek akémukoľvek duševnému pokoju dokážu zdvihnúť tlak. Nad ktorými sa človek v istom veku už len pousmeje, a namiesto hnevu sa cez akúsi zvláštnu formu pochopenia dostane možno až k ľútosti. A napokon príde na to, že je strata času sa tým vôbec zaoberať.

  • 10. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 343x
  • 2
Nie som sviňa

Jana Kopernická

Nie som sviňa

Predvčerom som dobrovoľne zaplatila účet. Čašník na mňa pozeral, akoby som bola z inej planéty...

  • 12. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 474x
  • 6
"Ja keby som mal samopal..."

Jana Kopernická

"Ja keby som mal samopal..."

Štvrtok doobedu, v električke prázdno. Sadla som si a v hlave ešte trochu dolaďujem informácie, ktoré sa budem snažiť podať na stretnutí...a ešte aj meškám! Do čerta! Keby aspoň nepršalo... "A počúvajte, viete čo?" pozerám odkiaľ sa rozkrikuje silný mužský hlas. "Tí zlodeji sprostí. Na čo nám je toľko tých poisťovní? Ja som štyridsať rokov platil poistku, len jedna bola, a dobre bolo. Nikto nevydumoval, keď mi bolo dajaké lieky treba, tak som ich dostal." Starší pán po sedemdesiatke (prezývka dedko), ale za to plný energie na rečnenie a rozčulovanie.

  • 11. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 346x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu